UKK - Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat?

Tiistai, Keskiviikko, Torstai kello 11:30 -15:30, Puhelin / Sähköposti

Ota yhteyttä ensisijaisesti yllä mainituilla tavoilla, vastaamme mahdollisimman pian.

Sosiaalisen median kanavat ja googlen kanavat eivät ole jatkuvasti seurannassa joten niissä vastaus voi kestää, siksi soita tai laita vaikka tekstiviesti, mutta älä spämmi sähköpostia tukkoon koska mitä todennäköisemmin viestisi menee roskapostiin.

Tarvitset yhteydenotossa tilausnumeron jotta asiointi tapahtuu mahdollisimman jouhevasti. Tilausnumero löytyy automaattisesti lähetetyssä tilausvahvistuksessa yläreunasta.

Onko verkkokauppa suomalainen?

Kyllä! Olemme 100% suomalainen verkkokauppa ja toimimme Itä-Suomessa Kiteellä. Käytämme myös suomalaista verkkokauppa alustaa, joka kehittyy jatkuvasti. Kaikki tuotteiden merkkaukset tehdään omissa tuotantotiloissamme Kiteellä. Eli ostamalla verkkokaupastamme, tuet suomalaista työtä.

Kaiverruksen ja tulostuksen ero?

Tämä kysymys nousee aina välillä esiin ja laserkaiverrukseen ei edelleenkään saa värejä, koska kaivertaessa poistetaan materiaalia pinnasta ja tulostaessa lisätään materiaalia pintaan(väriä).

Mitä, mihin ja miten voidaan merkata?

Meillä on käytössämme laaja nykyaikainen ja kattava laitteisto merkintöihin eri materiaaleille.

  • Laserkaiverrus/leikkaus - Puu, Muovi, Alumiini, Nahka, Lasi, tai lähestulkoon mihin vain. 
  • UV-Tulostus - Samat kuin laserilla, poikkeuksena kaarevat/kooniset tuotteet ja pinnat johon muste ei saa kunnollista tartuntapintaa. CMYK+W+Varnish täysväriprintti
  • Tulostintarrat/paperit - Muotoon leikattuna. CMYK täysväriprintti
  • Leikkuritarrat - Muotoon leikatut yksiväriset vinyylitarrat, esimerkiksi mainosteippauksiin tai numerotarroiksi.
  • Mekaaninen kaiverus - Metallit, muovi, puu. Pyörivä- tai timanttiterällä.
  • Sublimaatio -  Mukit, valokuvataulut ja palapelit.
  • Kysy, kerromme mielellämme lisää

Toimituskulut

  • Toimituskulut määräytyy tilaukseen lisätyn tuotemäärän tai tuotteen koon mukaan.
  • Posti
  • Kirje (ei voi seurata) - 3,90€
  • Pikkupaketti postilaatikkoon - 5,90€
  • Postipaketti (automaatit ja postipiste) - 6,90€
  • Postipaketti Erikoislähetys (pitkä/iso) - 10,90€
  • Express-paketti B2B (vain yrityksille) - 13,00€
  • Matkahuolto (automaatit ja asiamiehet) - 6,90€
  • Nouto (Ilmolantie 3, 82500 Kitee) - Ei maksa mittään

Toimitusaika

Lähes kaikki tuotteet lähtevät pääsääntöisesti 2-14 päivän sisällä tilauksesta. Huomioi että kirje posti voi kulkea jopa 1-3vko ennen kuin tilaus saapuu perille. Toimitusaika ei ole se aika jonka sisällä tuote on perillä, vaan se riippuu valitusta kuljetustavasta ja yhtiöstä. Sijainnistamme johtuen kuljetusyhtiöiden kuljetusaika vaihtelee 1-3 arkipäivään.

Mikäli tilauksessa on tuote joka on päässyt varastostamme loppumaan, pyrimme tästä ilmoittamaan tilaajalle. Tilaustuotteissa jota ei ole varastossamme, toimitusaika voi olla pidempi.

Maksutavat

  • Klarna Checkout (Maksa heti, Maksa myöhemmin tai pilko maksu useampaan erään)
  • Verkkolaskutus mahdollisuus on rekisteröityneille yrityksille, yhteisöille, kaupungeille ja kunnille, joilla on voimassa oleva y-tunnus ja verkkolaskutusosoite + välittäjätunnus. HUOM. laskutuslisä!
  • PDF-lasku ennakkoon, yrityksille, yhteisöille, kaupungeille ja kunnille, joilla on voimassa oleva y-tunnus, kuolinpesälle kun tilauksessa on ilmoitettu kuolinpesän nimi. HUOM. laskutuslisä!
  • Maksu paikan päällä noudettaessa on myös mahdollista. Meillä käy Eurot niin käteisenä kuin digitaalisessa muodossa kortilla tai puhelimella maksaen

Voinko noutaa tuotteet?

Kyllä voi. Noutotilauksen valmistuttua ilmoitamme sähköpostilla/tekstiviestillä, että tuote on noudettavissa. Nouto ajankohta olisi hyvä ilmoittaa, jotta osaamme olla paikalla.

Onko verkkokauppaan rekisteröityminen pakollista, jotta voin tilata tuotteita?

Ei ole pakollista. Meiltä voi tilata tuotteita myös ilman rekisteröitymistä. Yritys, otathan huomioon että jotkut toimitus- ja maksutavat tulevat näkyviin vain rekisteröityneille (verkkolasku).

Mitä hyötyä rekisteröitymisestä on?

Rekisteröityessäsi asiakkaaksi uusien tilausten teko on nopeampaa ja vaivatonta, sillä osoite- ja muita yhteystietoja ei tarvitse kirjoittaa joka kerta uudelleen. Rekisteröityneenä voit myös seurata aikaisempia tilauksiasi.

Miten lähetän valokuvan?

Tuotesivulla on kohta “Liitä kuva”, jossa voit liittää tilaukseesi haluamasi kuvan (vain yksi kuva / tilattu tuote). Mikäli unohdit liittää kuvan tuotteeseen, lähetä se vasta saatuasi tilausvahvistusksen, liitä tilausnumero mukaan viestiksi osoitteeseen info@merkkausnetti.fi

Mistä näen logo- ja fonttimallit?

Tuotesivulla olevista tuotekuvista löydät käytössä olevat logo- ja fontti vaihtoehdot.

Miten poistan tuotteen ostoskorista?

Tuotteen voi poistaa ostoskorista, Muokkaa ostokoria/Ostoskori -> tuotteen kohdalla oikealla on roskakorin kuva ja teksti "poista"

Voinko jättää tilaukseen lisätietoja?

Kyllä voit. Joillakin tuotesivuilla on "ohjeita" tekstikenttä, mutta voit jättää ohjeet/lisätiedot kassa sivulla olevaan tilauksen lisätiedot kenttään.

Voiko tilauksen tilata eri toimitusosoitteeseen?

Kyllä voit. Lisäämällä tiedot kassalla muu toimitusosoite kohtaan. Mikäli tilaat tutulle/kaverille varmistathan että hän tietää saapuvasta lähetyksestä viimeistään kun tilaus on noudettavissa. Näin säästytään turhilta palautuksilta noutamatta jätetystä tilauksesta.

Tilaukseni ei ole vielä saapunut postille?

Tilaus ruuhkasta johtuen tilauksenne käsittely on saattanut viivästyä. Tilaus toimitetaan postiin sitä mukaa kun ruuhkaa on saatu purettua. Näitä tapauksia voi esiintyä sesonkien aikaan (Joulu, Black friday, valmistujaiset ja kesällä). Tilaus voi odottaa muuta samantyylistä tuotetta valmistettavaksi samalla kertaa.

Rikkinäinen tai viallinen tuote, mitä teen?

  • Ensiksi ota yhteyttä asikaspalveluun, lähetä viallisesta tuotteesta kuva jossa vika näkyy ja me informoimme jatkotoimenpiteistä.
  • Älä lähetä tuotetta meille ennenkuin olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme (emme korvaa ominpäin lähetettyjen palautusten toimituskuluja).
  • Kustomoiduissa tuotteissa ensisijaisesti lähetämme uuden tuotteen viallisen tilalle.

Haluan palauttaa tuotteen?

Mikäli tuote on ns. palautusoikeudellinen (kts. toimitusehdot), ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun, informoimme kuinka palautus hoidetaan oikein. Emme ota vastaan omatoimisesti lähetettyjä palautuksia. Emme tarjoa ilmaista palautusta.

Miten otan yhteyttä?

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimella – 050 543 1354

Verkkokaupan alareunassa olevasta "Ota yhteyttä" kohdasta

tai voit lähettää kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen – info@merkkausnetti.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot